اخبار

خدمات حقوقی به شرکت های دانش بنیان

خدمات حقوقی به شرکت های دانش بنیان

در شرایطی که وضعیت ناشی از فراگیری کروناویروس چالش های بسیاری برای کسب و کارها ایجاد نموده است، موسسه حقوقی بیان امروز آماده ارائه خدمات حقوقی مورد نیاز شرکت های دانش بنیان به منظور مرتفع نمودن مسائل حقوقی ناشی از شرایط پیش آمده می باشد.
موسسه حقوقی بیان امروز که خود نیز شرکت دانش بنیان می‌باشد، از معدود موسسات حقوقی ایرانی است که در سطح بین المللی در زمینه های متنوعی از قبیل تجارت الکترونیک و حقوق استارتاپ ها، حقوق مالکیت فکری، حقوق شرکت ها و حقوق قراردادها، داوری به موکلان خارجی و داخلی خود که برخی از آنان جزء استارتاپ های موفق ایرانی هستند، خدمات مشاوره حقوقی و وکالت ارائه می دهد.

خدمات حقوقی به شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها :

تنظیم قرارداد هم بنیانگذاران، قرارداد جذب سرمایه گذار، تفاهمنامه سهامداری، مشاوره و کسب مجوز های مورد نیاز فعالیت، ثبت اختراع، ثبت نرم افزار و ثبت علامت تجاری، ثبت شرکت و تغییرات، تنظیم قرارداد استخدامی و انواع قراردادهای تجاری و سایر خدمات حقوقی اعم از مشاوره و وکالت که ممکن است شرکت های دانش‌بنیان ضمن فعالیت روزانه خود به آنها نیاز داشته باشد،می توان اشاره داشت.
علاوه بر این، شرکت های دانش‌بنیان قادر خواهند بود اختلافات تجاری خود را به مرکز داوری موسسه حقوقی بیان امروز ارجاع دهند تا از طریق داوری براساس قواعد داوری مرکز داوری بیان امروز حل و فصل گردد.
شایان ذکر است، از آنجایی که موسسه حقوقی بیان امروز از جمله کارگزاران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است، شرکت های دانش‌بنیان در استفاده از خدمات حقوقی موسسه بیان امروز، قادر به بهره مندی از تسهیلات ارائه شده توسط معاونت علمی برای آنان خواهند بود.
نقطه قوت ما در موسسه بیان امروز روحیه کار گروهی می باشد که با قابلیت اعتماد، اطمینان و کار بی نقص اعضای گروه ایجاد شده است. بهره گیری از مساعدت موسسات همکار بین المللی و مشاوران آنها، ما را در ارائه خدمات با کیفیت بالا فراتر از محیط داخلی یاری رسانده است.

مطالعه مقالات مرتبط و مفید:

خدمات رایگان به شرکت های دانش بنیان

نحوه ثبت شرکت دانش بنیان

بررسی معافیت شرکت‌های دانش‌بنیان از پرداخت مالیات

قرارداد هم بنیان گذار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *