لوگو موسسه حقوقی بیان امروز

موسسه حقوقی بیان امروز : وکلا و مشاوران حقوقی پیشگام در حقوق تجارت بین‌الملل، حقوق داخلی و داوری در ایران

 

موسسه حقوقی بیان امروز یکی از معدود موسسات حقوقی ایرانی است که در سطح بین المللی به ارائه خدمات حقوقی می‌پردازد. این موسسه در موضوعات مختلفی از قبیل تجارت الکترونیک و حقوق استارتاپ‌ها، حقوق مالکیت فکری، حقوق شرکت‌ها و حقوق قراردادها به موکلان خارجی و داخلی خود که برخی از آنان جزء استارتاپ‌های موفق ایرانی هستند، خدمات مشاوره حقوقی و وکالت ارائه می‌دهد. بیان امروز از دو بخش حقوق داخلی و حقوق تجارت بین‌الملل تشکیل شده است.

فعالیت‌های داخلی موسسه حقوقی بیان امروز

در بخش داخلی به استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در عرصه تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات خدمات کاملی از مرحله شکل‌‌گیری کسب و کار در خصوص انعقاد قرارداد هم بنیانگذاران، قرارداد جذب سرمایه گذار و کسب مجوزهای مورد نیاز فعالیت، تا حمایت قانونی از ایده‌های نوین و حقوق مالکیت فکری کسب و کار از طریق ثبت اختراع، ثبت نرم افزار و ثبت نام و علامت تجاری به استارتاپ‌ها ارائه می‌گردد. علاوه بر این، در مرحله گسترش کسب و کار خدمات حقوقی مرتبط از قبیل ثبت شرکت و ایجاد شخصیت حقوقی برای کسب و کار، مذاکره و تنظیم قراردادهای استخدامی و تامین نیروی انسانی و سایر خدمات حقوقی اعم از مشاوره و وکالت که ممکن است استارتاپ در ضمن فعالیت روزانه خود به آنها نیاز داشته باشد به وسیله مشاوران حقوقی و وکلای پایه یک دادگستری موسسه حقوقی بیان امروز به آنان ارائه می‌گردد.

در کنار ارائه خدمات حقوقی به استارتاپ ها، موسسه حقوقی بیان امروز در ارائه خدمات حقوقی به سایر موکلان در حوزه هایی مانند حقوق مالکیت فکری، اموال غیر منقول، قراردادها، حقوق خانواده و ارث، حقوق شرکت‌ها، مالیات و حقوق کار تخصص دارد.

بیان امروز در حوزه بین‌الملل

در ارتباط با بخش حقوق تجارت بین الملل، خدمات حقوقی به سرمایه گذاران و شرکت‌های خارجی که به دنبال سرمایه‌گذاری مستقیم و غیرمستقیم از طریق شرکت‌های مختلف هستند، ارائه می‌شود. با حمایت حقوقی ما ، پروژه‌های سرمایه گذاری خود را در جهت پیشرفت مد نظر مدیریت می‌نمایید.


داوری در موسسه حقوقی بیان امروز

موسسه حقوقی وکلای بین‌المللی بیان امروز با بهره مندی از وکلا و مشاورین حقوقی برجسته و شایسته مبادرت به ارائه خدمات داوری در تمامی زمینه های حقوقی، تجاری و…  در دعاوی بین المللی و داخلی می‌نماید. مرکز داوری موسسه حقوقی بیان امروز با هدف حل و فصل اختلافات از طریق دوستانه و ترویج و گسترش آن در جمع وکلای داخلی و جوان، تاسیس شد. بنابراین خدمت‌رسانی به متقاضیان در خصوص حل و فصل اختلافات از طریق داوری می‌باشد.


نقطه قوت این موسسه حقوقی

نقطه قوت ما در موسسه حقوقی بیان امروز روحیه کار گروهیست. تیمی متشکل از برترین وکلا و مشاورین حقوقی برجسته و مجرب با هدف راهنمایی، مشاوره و ارائه خدمات حقوقی در جهت حفظ دادگری و حمایت از افراد، در تمامی امور حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی، خانواده، عقد و تنظیم قرارداد های حقوقی داخلی و بین المللی و دعاوی داخلی و داوری به موکلان داخلی و خارجی گرد هم آمده اند.

موسسه حقوقی بیان امروز در سال ۱۳۸۷ در تهران تاسیس و تحت شماره ۲۳۲۱۱ به ثبت رسیده است.

با هدف گسترش فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره حقوقی در عرصه‌های تجاری و مدنی

ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی، وکالت و نمایندگی در مراجع قضایی و اداری

آیا مشکلی حقوقی دارید اما نمی توانید با کسی مشورت کنید؟
با ما مشورت کنید ! ما در بیان امروز موظفیم به شما کمک کنیم! الان تماس بگیرید:۰۲۱۸۶۰۸۱۴۱۲