موسسه حقوقی بیان امروز در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود تصمیم گرفته است مشاوره رایگان آنلاین راه‌اندازی کند.

شما به راحتی می‌توانید سوالات و مشکلات حقوقی خود را با ما مطرح کنید. وکلای متبحر و کارشناسان باتجربه ما به سوالات شما به صورت رایگان پاسخ خواهند داد. برای مشاوره رایگان و آنلاین با مشاوران حقوقی ما می‌توانید از دو طریق پیام واتساپی و سامانه گفتینو اقدام کنید. در ادامه به بررسی این دو روش می‌پردازیم.

مشاوره حقوقی آنلاین در واتساپ

برای ارتباط با ما و اخذ مشاوره آنلاین از وکلای بیان امروز فقط کافی است به واتساپ ما پیام دهید. شما می‌توانید شماره واتساپ موسسه حقوقی بیان امروز را ذخیره کنید. سپس در واتساپ سوال خود را مطرح کنید. همچنین برای سهولت دسترسی شما به واتساپ، نیازی به ذخیره شماره بیان امروز نیست. شما می‌توانید با کلیک رو تصویر زیر مستقیما به واتساپ بیان امروز متصل شوید. و سپس سوال خود را در قالب پیام برای ما ارسال کنید.

پرسش و پاسخ رایگان در گفتینو

برای ارتباط با ما در سامانه گفتینو تنها کافی است روی لوگو گوشه سمت راست صفحات سایت بیان امروز کلیک کنید. در ابتدا برای ورود به سامانه لازم است فیلدهایی را پر کنید. نام، شماره تلفن، ایمیل و شهر سکونت. پر کردن این فیلدها اجباری نیست و شما می‌توانید تنها با کلیک بر گزینه شروع وارد این سامانه شوید.سپس سوالات خود را مطرح کنید. مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگو سوالات شما خواهند بود. چنانچه ایمیل خود را وارد کرده باشید، پس از ارسال پاسخ از جانب کارشناسان ما، ایمیلی جهت اطلاع‌رسانی به شما ارسال خواهد شد. در غیر اینصورت هربار که با همان سیستم (کامپیوتر یا موبایل) و همان مرورگر وارد سایت بیان امروز شوید، می‌توانید صفحه گفتگو خود را مشاهده کنید. سوال جدید مطرح کنید و یا پاسخ مشاوران را بخوانید.

همچنین شما می‌توانید با تماس با شماره ۰۲۱۸۶۰۸۱۴۱۲ به مشاوران ما متصل شوید.

مقایسه روش‌های مشاوره حقوقی رایگان در موسسه حقوقی بیان امروز

گفتیم برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان از وکلای بیان امروز دو روش وجود دارد. شما می‌توانید از طریق واتساپ و یا سامانه گفتینو سوالات حقوقی خود را از ما بپرسید. اما بهتر است در انتها به تفاوت این دو روش اشاره کنیم.

چنانچه مایل باشید پیام خود را به صورت کاملا محرمانه برای ما ارسال کنید، می‌توانید از سامانه گفتینو استفاده کنید. در این سامانه نیازی به وارد کردن هیچ اطلاعاتی نیست. می‌توانید به راحتی وارد سامانه شوید سوالات خود را مطرح کنید. توجه کنید که این سامانه هیچ‌گونه اطلاعات شناسایی از شما دریافت نخواهد کرد. اما چنانچه مایل باشد به محض دریافت پاسخ از مشاوران، مطلع شوید؛ لازم است ایمیل خود را وارد کنید. در صورتی که مایل نباشید ایمیل خود را وارد کنید، باید هربار با همان سیستم و همان مرورگر وارد سامانه شوید تا درصورت ارسال پاسخ، مطلع شوید.

برای ارسال سوالات خود به ما در واتساپ، ابتدا لازم است برنامه واتساپ را نصب کنید. توجه کنید که در این برنامه با ارسال پیام به هر شخص، شماره تلفن شما قابل مشاهده است. مزیت بزرگ این روش دسترسی ساده است. به محض اینکه سوال شما پاسخ داده شود، شما مطلع خواهید شد و می‌توانید بلافاصله پاسخ سوال خود را مشاهده کنید.

 

باتوجه به مطالب گفته شده، لازم است اولویت‌های خود را بررسی کنید و بهترین روش را انتخاب نمایید. وکلای باتجربه و مشاوران متخصص موسسه وکلای بین‌المللی بیان امروز، به صورت کاملا رایگان پاسخگو سوالات و مشکلات حقوقی شما خواهند بود.

تماس باما

موسسه حقوقی بیان امروز با سال‌ها تجربه موفق و استفاده از بهترین وکلا و باتجربه‌ترین مشاوران حقوقی، آماده ارائه خدمات حقوقی به مراجعین گرامی است. وکلای ما دارای تجارب درخشان در زمینه‌های حقوق کسب و کار، حقوق وکالت، حقوق بین‌الملل، حقوق تجارت، مالکیت معنوی، اموال، خانواد، حقوق کیفری و… هستند. برای رزرو وقت مشاوره و اخذ وکیل با ما تماس بگیرید.