موسسه حقوقی وکلای بین المللی بیان امروز مفتخر است به عنوان یکی از موسسات حقوقی دانش بنیان، همکاری خود با کریدور فناوری تا بازار، وابسته به معاونت علمی ریاست جمهوری را اعلام دارد.

شرکت های آزاد و دانش بنیان، نوپا،خلاق، استارتاپ های مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد، با ثبت درخواست خدمت حقوقی در سامانه https://bizservices.ir ، می توانند از خدمات حقوقی مشاوره و قراردادی موسسه حقوقی وکلای بین المللی بیان امروز استفاده برند و تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال، از ۱۰۰ درصد حمایت خدمات و مشاوره، از سوی کریدور فناوری تا بازار برخوردار گردند.

موسسه حقوقی وکلای بین المللی بیان امروز

یکی از مبتلابه ترین موارد در فرآیند تاسیس و حیات کسب و کارها، بالاخص شرکت های دانش بنیان و نوپا، به دلیل مشکلات احتمالی، زمانبر بودن و نتیجتاً ایجاد ریسک اقتصادی، موضوعات و مسائل حقوقی می باشند. در واقع باید در نظر داشت که عدم توجه به الزامات و ملاحظات حقوقی و قانونی می تواند ریسک تجاری و اقتصادی یک کسب و کار را افزایش دهد و این مسئله در مورد شرکت ها و کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان بیش از باقی کسب و کارها مصداق دارد و چه بسا حیات آن کسب و کار را با تهدید و مانع مواجه سازد.

بهتر است قبل از تصمیم گیری در موضوعات حقوقی مثل انواع دعاوی قضائی و شبه قضائی، ثبت شرکتی و ثبت حقوق مالکیت فکری و همچنین تدوین انواع قرارداد های محرمانگی، عدم رقابت، جوینت ونچر، وستینگ سهام، لیسانس، فرانچایز، موافقتنامه سهامداران، استفاده از حقوق مالکیت فکری، کار، تخصیص سهام و … با مشاوران خبره حقوقی مشورت شود و مسائل مذکور توسط کارشناسان حقوقی و وکلای متخصص امر، مورد بررسی و مداقه قرار گیرند.

ثبت درخواست خدمات حقوقی

شرکت های فوق الذکر می توانند درخواست خود را به منظور مشاوره و انعقاد قرارداد (برای شرکت های خلاق و دانش بنیان) و مشاوره (برای شرکت های آزاد) در آدرس https://bizservices.ir/contractors/536/2  ثبت و پس از بررسی اولیه توسط کارشناسان دپارتمان تخصصی موسسه حقوقی وکلای بین المللی بیان امروز، جلسه مشاوره به صورت برخط یا حضوری با متقاضی برگزار شده و تلاش می شود مورد حقوقی ایشان حل و فصل و نیازهای حقوقی ایشان برطرف گردد.

 

شیوه نامه حمایت از تدوین قراردادهای حقوقی شرکت های دانش بنیان، خالق و شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری

۱- مقدمه

با پیشرفت جوامع بشری در تمام حوزه ها، علم حقوق نیز دایره وسیع تری پیدا کرده و درصدد برطرف نمودن نیازهای جوامع می باشد. ارتباط افراد، معامله، مبادله ها و موارد نظیر اینها، انسان را به نوشتن وادار می کند نوشته ای که عقد یا قرارداد نام می گیرد. قوانینی که عقده از کار می گشاید به تدریج تصویب و به یاری مردم می آید. به ندرت می توان گفت کمتر کسی در داد و ستد میتوان پیدا نمود که به علم حقوق و امور مربوط به قراردادها نیازی نداشته باشد. با توجه به این ضرورت، شرکت های دانش بنیان، خالق و فناور می توانند به منظور ویرایش و تدوین قراردادهای حقوقی خود از تسهیلات این شیوه نامه استفاده نمایند.

۲-  خدمات مشمول این شیوه نامه

در این شیوه نامه تدوین یا ویرایش قراردادهای حقوقی مورد حمایت قرار می گیرد.

۳- میزان حمایت

حمایت های این شیوه نامه برای ویرایش و تدوین قراردادهای حقوقی به تمامی شرکت ها قابل ارائه می باشد. میزان اعتبار برای تدوین و ویرایش قرارداد برای هر شرکت مجموعاً %۱۰۰ رایگان تا سقف۱۰۰ میلیون ریال در یک سال می باشد.

۴– شرایط دریافت حمایت

برای استفاده از این حمایت، شرکت موظف است در مرحله اول و قبل از هرگونه اقدامی درخواست خود را در سامانه BIZSERVICES.IR  ثبت کند و در صورت نیاز پیشنویس اولیه از قرارداد مدنظر را در سامانه بارگذاری نماید.

تبصره ۱-

شرکت کلیه هزینه های مربوط به تدوین یا ویرایش قرارداد مورد نظر را به کارگزار پرداخت خواهد نمود و در انتهای پروژه در ازای ارائه قرارداد نهایی تدوین/ ویرایش شده و سند پرداختی از سوی شرکت، سهم حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به حساب شرکت واریز خواهد شد.

تبصره ۲-

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هیچ تعهدی جهت حمایت از قراردادهای تدوین/ویرایش شده توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی غیر از کارگزاران معرفی شده به شرکت ندارد. در صورت تمایل شرکت متقاضی به همکاری با سایر کارگزاران و مجریان حقوقی بایستی صلاحیت آنان پیش از عقد قرارداد به تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رسیده باشد. قراردادهای تدوین/ویرایش شده صرفاً توسط اشخاص حقیقی معرفی شده به شرکت ها، مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار می گیرد.

تبصره ۳-

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هیچ گونه مسئولیتی در قبال تبعات بعدی قراردادهای تدوین/ویرایش شده نخواهد داشت.

تبصره ۴-

قراردادهای فروش، اعطای نمایندگی، شراکت، تبادل فناوری، همکاری با سازمان و نهادها دولتی، عدم افشا، قرارداد استخدامی با پرسنل و … از جمله قراردادهایی هستند که مورد حمایت قرار می گیرند.

 

ثبت درخواست خدمات حقوقی در پورتال جامع خدمات کسب و کار | کارگزاران | موسسه وکلای بین المللی بیان امروز

دانلود آیین نامه تدوین و ویرایش قرارداد حقوقی