دپارتمان امور مدنی و کیفری

امور مدنی و کیفری جزو  اساسی‌ترین  موضوعات در جامعه امروزی می‌باشند و  بسیاری از افراد جامعه در طول زندگی خود با مسائل مختلفی در این زمینه روبه‌رو می‌شوند. امور مدنی به طور کلی شامل تمام قواعد حقوقی مرتبط بین اشخاص و جامعه و از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین مباحث امور مدنی، مبحث قراردادهای حقوقی، امور مربوط به خانواده (ازدواج، طلاق و مهریه)، امور اموال و مالکیت، مطالبه وجوه و… می‌باشند.

امور مدنی شامل قوانینی کلی همچون قانون مدنی، قانون مسئولیت مدنی و قانون تجارت است که مباحث مورد آخر با همکاری دپارتمان تخصصی حقوق تجاری-اقتصادی صورت می‌گیرد. قوانین خاص دیگری نیز در امور مدنی کاربرد دارد که از آنان می‌توان به  قانون حمایت خانواده، قانون امور گمرکی، قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، قانون روابط موجر و مستاجر، قانون شوراهای حل اختلاف و… اشاره کرد.

با توجه به گستردگی و نیاز روز افزون جامعه، موسسه حقوقی بین المللی وکلای بیان امروز با بهره‌گیری از مهارت وکلای متخصص و با تجربه در امور مدنی، بر آن است تا بسیاری از مشکلات حقوقی افراد را ساماندهی نماید.

دعوای کیفری یا امور کیفری، آن است که شهروندان اجتماع را با مسائل مرتبط با جرم و مجازات روبه‌رو می‌سازد. امور کیفری زمینه‌های مختلفی را در برمی‌گیرد که اعم است از قتل عمدی یا غیر عمدی، سرقت، کلاهبرداری، ارتشاء، اختلاس، توهین و فحاشی، جرایم رایانه ای و … . قوانین عام امور کیفری نیز شامل قانون مجازات اسلامی و قانون آیین دادرسی کیفری است. قوانین خاص در این زمینه شامل قانون جرایم سیاسی، قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری و قانون اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌باشد.

 

امور مدنی

موسسه حقوقی بین‌المللی وکلای بیان‌امروز با بهره‌گیری از دانش و تبحر متخصصین امور کیفری، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

لیست زمینه های کاری موسسه در حوزه امور مدنی و کیفری

  1. مشاوره و تنظیم انواع دادخواست و لوایح حقوقی؛
  2. مشاوره و تنظیم قرارداد های حقوقی؛
  3. مشاوره در زمینه امور مربوط به خانواده اعم از ازدواج، مهریه و طلاق و شروط ضمن عقد؛
  4. مشاوره و تنظیم انواع دادخواست در خصوص اموال و مالکیت؛
  5. مشاوره در خصوص مطالبه وجه (چک ، سفته و سایر اسناد)؛
  6. مشاوره در خصوص عقود مدنی اعم از بیع، اجاره، رهن و…؛
  7. مشاوره در خصوص تنظیم انواع اسناد اعم از عادی و رسمی؛
  8. مشاوره در خصوص ارث و وصیت (تقسیم ترکه ، تحریر ترکه)؛
  9. مشاوره و تنظیم دادخواست اعسار از پرداخت محکوم به؛
  10. مشاوره در زمینه جرایم رایانه‌ای؛
  11. مشاوره در خصوص جرایم کلاهبرداری؛
  12. مشاوره در خصوص چگونگی جلب ثالث و اعتراض شخص ثالث در پرونده؛
  13. مشاوره درخصوص جرایم سرقت و قتل غیر عمدی و…؛
  14. مشاوره در خصوص چگونگی پرداخت دیه؛
  15. مشاوره در خصوص جرایم تعزیری.

 


موسسه حقوقی وکلای بین‌المللی بیان امروز با بهره‌گیری از باتجربه ترین وکلای سطح کشور، بهترین مشاوران حقوقی و کارشناسان متخصص، در ارائه تمامی خدمات حقوقی همواره در کنار شماست. ما در بیان امروز  با تجربه موفق سال‌ها فعالیت در حوزه حقوق کسب و کار، حقوق تجارت، تجارت بین‌الملل، استارتاپ، حقوق شرکت ها و… همراه کسب و کار شما هستیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.