بلاگ

همه چیز در مورد قرارداد برگزاری همایش و رویداد

تمامی دانستنی های مورد نیاز در باره قرارداد برگزاری همایش و رویداد

برگزاری همایش امری است که افراد به تنهایی از پس انجام آن برنمی آیند و معمولا سازمان ها ،شرکت ها،ادارات،نهادها، استارتاپ ها برای برگزاری همایش ها و سمینارهای خودنیاز به انعقاد قراداد با موسسات و شرکت هایی که خدمات مورد نیاز اعم از اجاره سالن ،دعوت از میهمانان ،پذیرایی از مدعوین،انجام اقدامات مربوطه به ایاب و ذهاب و غیره ارائه می دهند ،دارند .

امروزه استارتاپ ها در کشور رشد چشمگیری داشته اند و حتی بسیاری از استارتاپ ها توانسته اند باکسب در آمدهای بسیار بالا (مخصوصا در حوزه فناوری وتکنولوژی) نگاه های اغلب سرمایه گذاران و کارآفرینان را به خود جلب کنند. همچنین استارتاپ ها برای شناساندن محصول یا خدمت خود می توانند از روش های مختلفی استفاده کنند. یکی از این روش ها برگزاری رویدادها و همایش هااست . بااستفاده از برگزاری رویدادهای علمی توسط کسب و کارها،می توان شاهد افزایش تعداد بازدیدکنندگان و به طبع آن افزایش تعداد مشتریان برای این شرکت ها خواهیم بود .

از طرف دیگر هم سازمان ها و شرکت های مختلف دولتی و خصوصی برای انجام مراسمات مختلف خود اعم از ایجادشعبه جدید،تکریم و تودیع و معارفه و از همه این ها مهم تر تبلیغ محصولات خود و عرضه خدمات خود،سعی در برگزاری همایش یا یک رویداد خاص حول محور خود دارند که انجام این امر نیاز به زمان و صرف هزینه و هماهنگی های زیادی دارد . شرکت ها ونهادهای مختلفی در این حوزه امور اجرایی قراردارند که تمام امور جاری درمورد یک همایش یا رویداد را برگزار میکند.

 

درباره قرارداد برگزاری همایش و رویداد:

قرارداد برگزاری همایش و رویداد یکی از قراردادهایی است که برای برگزاری رویداد و همایش توسط شرکت ها امضا می شود . این توافق نامه به عنوان یک سند الزام آور ،شرایط و توافقات بین برگزارکننده و مشتری را در خصوص برگزاری همایش و رویدادمشخص می کند

 

مفهوم قرارداد برگزاری همایش و رویداد:

قرارداد برگزاری همایش و رویداد یک قرارداد تعهدآور است که بین برگزارکننده و مشتری (کسب وکار ،سازمان یاافراد) برای برگزاری همایش  یا رویداد امضا می شود .

این قرارداد شرایط و توافقات بین دوطرف را در خصوص برگزاری همایش ورویداد مشخص می کند . این شرایط می تواند شامل مواردی مانند تاریخ برگزاری،محل برگزاری، بودجه، تجهیزات وخدمات مورد نیاز،تعهدات دوطرف و سایر جزئیات مربوط به برگزاری همایش و رویداد باشد .

 

ارکان اصلی قراردادبرگزاری همایش و رویداد:

  • خدمات برگزاری :این بخش شامل دقیق خدماتی است که برگزارکننده برای برگزاری همایش یا یک رویداد ارائه می دهد . خدمات شامل: محل برگزاری ، تجهیزات ،خدمات فنی ، خدمات مالی وسایر خدمات مورد نیاز است .
  • بودجه : این قسمت قرارداد باید هزینه های محل برگزاری ،خدمات فنی ،خدمات مالی و هرآنچه مورد نیاز این بخش است
  • شرایط پرداخت : این بخش شامل شرایط پرداخت هزینه های برگزاری همایش و رویداد است ،مثل زمان پرداخت ،مبلغ پرداختی و روش پرداخت است .
  • تعهدات دوطرف : این بخش شامل مواردی مانند تعهدات برگزارکننده در خصوص ارائه خدمات و تعهدات مشتری در خصوص پرداخت هزینه ها و سایر تعهداتی است که دوطرف با یکدیگر دارند .
  • فسخ قرارداد: فسخ قرارداد شامل زمان لغو و سایر شرایط مربوط به فسخ قرارداد است .

 

پس در نتیجه قرارداد همایش و رویداد یکی از اقسام سندرسمی است که شرایط و توافقات فی مابین برگزارکننده و مشتری را در زمینه برگزاری همایش و رویداد مشخص میکند . که در این مسیر تیم وکلا،مشاوران وکارشناسان مجرب موسسه حقوقی وکلای بین المللی بیان امروز با سالها تجربه و کسب موفقیت های بسیار ،می توانند شما را برای بررسی و تنظیم قرارداد،راهنمایی کنند و درپروسه مذاکره ،تنظیم پیش نویس و عقد قرارداد برگزاری همایش و رویداد همراه شما خواهند بود ،آنچه درتخصص ماست جلب رضایت تمام وکمال شما همراهان وعزیزان گرامی با ارائه حرفه ای ترین خدمات است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *