اخبار

جشنواره وب و موبایل یزد

جشنواره وب و موبایل یزد

جشنواره وب و موبایل ایران در پنجمین رویداد برگزاری خود به شهر یزد رسیده است. در این رویداد وبسایت ها و نرم افزارهای موفق استان یزد معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. سپش کارآفرینان بومی به بیان مشکلات خود میپردازند و در ادامه برخی از کارآفرینان موفق استان تهران مهم ترین و کلیدی ترین تجربیات و دستاوردهای خود را شرح میدهند.

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی با حمایت و همکاری انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و برخی سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی کنفرانسها را برگزار خواهند کرد.

کمک به رشد و توسعه زیست بوم استارت آپی در سراسر ایران ، معرفی برترین و شناخته ترین استارت آپ های در هر استان و معرفی فرصت ها و زمینه های کار در زیست بوم استارت آپی از مهم ترین اهداف این جشنواره هاست. برگزارکنندگان و حامیان این رویدادها به دنبال ایجاد توازن در توسعه استارت آپ ها در سراسر ایران هستند و از این رو بهره مندی از ظرفیت ها و استعدادهای جوان در تمامی نقاط ایران را گام مهمی در نیل به این هدف میدانند

در این همایش جناب آقای محمد رحمانی؛ مدیرعامل موسسه حقوقی بیان امروز و مدیر حقوقی اسنپ در خصوص باید و نبایدهای حقوقی کسب و کار مجازی به سخنرانی میپردازند. ایشان در سخنرانی خود موانع و امکاناتی که به لحاظ حقوقی پیش روی استارت آپ ها قرار دارد را تشریح مینمایند.

موسسه حقوقی بیان امروز  به عنوان یکی از حامیان برگزاری این مراسم از شما برای شرکت در این همایش دعوت می کند. اطلاعات بیشتر در این خصوص در سایت ببینو قابل مشاهده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *