اخبار

مشاوره حقوقی آنلاین فوری

مشاوره حقوقی آنلاین فوری

مشاوره حقوقی آنلاین فوری

شرایط حساس کشور بخاطر شیوع بیماری ویروس کرونا، روند تعطیلات همگانی در بخش خدماتی کشور را طی ماه های اخیر را منجر شده است. در این خصوص موسسه حقوقی بیان امروز برای خدمت‌رسانی به مخاطبین محنرم این موسسه راه حلی این موضوع را ارائه کرده است. این موسسه همراه با همکاران خود قصد ارائه خدمات مشاوره حقوقی آنلاین فوری را دارد. در این راستا بخش پاسخگویی آنلاین جهت ارائه مشاوره حقوقی فوری ، در خدمت شما عزیزان می باشد. هکاران ما در اسرع وقت پاسخگو سوالات شما مخاطبین بیان امروز خواهند بود. با ما در تماس باشید.

تماس برای مشاوره حقوقی فوری

برهمین اساس شما عزیزان می‌توانید برای استفاده از خدمات مشاوره آنلاین از طریق راه های زیر اقدام نمایید:

خدمات حقوقی بیان امروز

مشاوره حقوقی

سوالات و درخواست های خود را برای ما ارسال کنید. در سریع ترین زمان ممکن وکلای و کارشناسان خبره موسسه بیان امروز به شما پاسخ خواهند داد.

11 دیدگاه در “مشاوره حقوقی آنلاین فوری

  1. تورج گفت:

    با سلام میخواستم بپرسم شاکی پرونده کیفری که متهم بر اساس شهادت دروغ افراد تعلیمی از اتهام جعل سند و استفاده از اسناد مجعول و همچنین سرقت تبرئه گردیده میتواند از طریق دادستانی کل کشور طبق بند ب ماده ۴۷۵ ق ا د ک درخواست اعاده دادرسی مطابق بند ث ماده ۴۷۴ ق ا د ک کند؟ با این توضیح که متهم پرونده بعد از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفر خواست در هیچ یک از اظهارات خود از وجود شاهد سخنی به میان نیاورده بود ولی در هنگام ارجاع پرونده به شعبه ۲ کیفری با وجود اسناد و مدارک متقن مبنی بر اظهارات ضد و نقیض متهم و گواهان و گزارش ۴ نفر از کارشناسان رسمی دادگستری در تایید جعل سند؛ گزارش ۱۱۰؛ قاضی پرونده با کنار گذاشتن اسناد و مدارک متقن و مستند با استماع شهادت شهود متهم را از بزه های انتسابی تبرئه نموده است. در حالیکه اینجانب با طرح شکایت از شهود معرفی شده از سوی متهم تحت عنوان شهادت کذب نزد مقامات رسمی قاضی پرونده؛ کذب بودن دو نفری که در موضوع سرقت شهادت داده بودند محرز و محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند و دو نفر دیگر در جلسه دادگاه حضور نیافتند ولی اسناد و مدارک کافی برای اثبات کذب بودن شهادت آنها نیز موجود می باشد. سوال من این است که با توجه به اینکه حکم صادره متاثر از شهادت کذب بوده که با محکومیت شهود نقض میگردد؛ آیا امکان نقض کل رای وجود دارد؟ چون من شاکی پرونده می باشم و نمیتوانم راسا” به دیوان عالی کشور درخوست اعاده دادرسی نمایم آیا من میتوانم از طریق دادستان کل کشور بر اساس بند ب ماده ۴۷۵ اقدام نمایم؟ با تشکر از حسن توجهتان

  2. مریم گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید، درچه صورتی مالیات بر ارث را میتوان پرداخت نکرد، و مراحل آن چیست، ما سه هواهر هستیم و یک برادر و بصورت توافقی آپارتمانی را وکالت دادیم به خواهر مان وسوال اینست که با توجه به اینکه هنوز آن آپارتمان را تحویل نداده اند وآیا مالیات بر ارث شامل این آپارتمان می شود و چند درصد آن؟ و اینکه آیا راهی جهت گرفتن معافیت از مالیات بر ارث وجود دارد یا خیر؟

  3. پیام گفت:

    با سلام با کسی سابقا نامزد بودم و با گذشت ۱۰ روز دو بار بهش زنگ زدم اما پدرش از من شکایت مزاحمت تلفنی کرده
    سوالم اینکه اصلا تماس من مگر مزاحمت محسوب میشه؟
     مگر نباید خود دختر شکایت میکرده؟
    آیا پدر هم میتونه در مزاحمت تلفنی از طرف دخترش شکایت کنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *