اخبار

موضوعات حقوقی استارتاپ ها

یکی از چالش های یک کسب و کار نوپا مسائل حقوقی است. آشنایی با موضوعات حقوقی استارتاپ ها میتواند تیم های استارتاپی را از خطرات بزرگی که در آینده ممکن است بوجود آید آگاه کند.در همین راستا اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان را برگزار می‌کند:

« آشنایی با موضوعات حقوقی مورد نیاز استارتاپ‌‌ها »

🔹در این سمینار دو‌ روزه، شش محور حقوقی که استارتاپ‌ها از ابتدای فعالیت‌شان با آن‌ها مواجه‌اند، توضیح داده می‌شوند. پس از شرکت در این دوره شما خواهید دانست که برای ثبت استارتاپ، اختراع یا محصول خود باید چه کنید، متولیان ارائه‌ی مجوزهای مورد نیاز استارتاپ‌ها چه مراجعی هستند و شما برای کسب هر مجوز چه مسیری را باید طی کنید، چه قالب شرکتی مناسب استارتاپ شماست، اسناد حقوقی پروسه‌ی سرمایه‌گذاری کدام‌هایند و تسهیلات شرکت‌های دانش‌بنیان چیست. ضمنا با انواع قراردادها اعم از استخدام تا واگذاری سهام و موضوعات مرتبط دیگر آشنا می‌شوید.

📌مدرس: محمد رحمانی
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
مدیر حقوقی اسنپ
شریک و مدیرعامل موسسه وکلای بین المللی بیان امروز

📆 ۷ و ۸ اسفند ۱۳۹۸
۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰

۲۰۲۰/۰۲/۲۶ ۱۲:۳۰:۵۱

جهت ثبت نام در سمینار آشنایی با موضوعات حقوقی مورد نیاز استارتاپ‌‌ها ، فرم را دانلود و پس از تکمیل اطلاعات به همراه فیش واریزی به آدرس n_zarrinbakhsh@dihk.co.ir ارسال نمایید.

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان
بانک سامان
شماره حساب:
۸۰۱-۴۰-۱۱۰۶۲۳۰-۱
شبا:
IR030560080104001106230001

پس از ارسال فیش پرداختی ایمیل تایید ثبت نام ارسال خواهد شد. در صورتی که تا دو روز کاری پس از ثبت‌نام، ایمیل تایید را دریافت نکردید، با شماره‌ی ۸۱۳۳۱۲۰۰ تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۲۱۸۱۳۳۱۲۰۰

  • ۰۲۱۸۱۳۳۲۲۰۰

  • n_zarrinbakhsh@dihk.co.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *