محدوده های کاری

تهیه و تنظیم قراردادهای تجاری

تهیه اسناد تجاری

تهیه و تنظیم قراردادهای تجاری

 

تنظیم یک قرارداد حرفه ای، دقیق و منسجم نه تنها می تواند از بروز اختلافات آتی که ممکن است باعث اتلاف وقت و هزینه شود، جلوگیری کند، بلکه می تواند با تسهیل روند اجرای قرارداد موجب تحکیم روابط بین تجار گردد و انجام معاملات بعدی را سبب شود.

تنظیم یک قرارداد دقیق و موثر نیازمند تجربه عملی فراوان در این زمینه، احاطه کامل به موضوع قرارداد، توجه به توان مالی و قدرت چانه زنی طرفین، توجه به اوضاع و احوال انعقاد قرارداد و نیز مستلزم احاطه کامل به قوانین و مقررات مرتبط با قرارداد است. وکلا و کارشناسان موسسه حقوقی بیان امروز با اطلاعات علمی و تجارب عملی در زمینه حقوق قراردادها، متخصصان برجسته این حوزه محسوب می شوند.

موسسه حقوقی بیان امروز آماده انجام مذاکرات قراردادی، تهیه و تنظیم قراردادهای تجاری و ارایه مشاوره در این خصوص می باشد تا با کمک به تنظیم یک قرارداد حرفه ای و دقیق موفقیت های تجاری موکلین خویش را تضمین نماید.

تهیه و تنظیم انواع قراردادهای بازرگانی از جمله قراردادهای سرمایه گذاری و مشارکت، خرید و فروش بر اساس مقررات اینکوترمز، نمایندگی انحصاری و غیر انحصاری، توزیع، قراردادهای انتقال تکنولوژی، لیسانس، فرانشیز، کلید در دست، بیع متقابل، قراردادهای تامین سرمایه، قراردادهای خدمات مشاوره، قراردادهای پیمانکاری، مهندسی، تامین و ساخت، قراردادهای حمل و نقل و بیمه، انواع تفاهم نامه، مدیریت مذاکرات قراردادی، نظارت حقوقی بر اجرای صحیح قراردادها، مذاکره در حل و فصل اختلافات ناشی از قراردادها می تواند حقوق طرفین را جهت اجرای تعهدات آن تضمین نماید.

بیشتر بخوانید:

تنظیم انواع قراردادهای حقوقی

نوشته های مشابه